Suka Blog Encik Hati? LIKE ツ

" adakalanya rahsia itu terus terpendam dan akan kekal sebagai rahsia hati...antara kita dan ILAHI "
Assalamualaikum.

sedang aku lewati hari hari yang terus berlalu...terdengar bibit suara hatiku berlagu...seolah olah punya sesuatu yang ingin diberitahu...melodi apakah itu? sekadar perasaanku atau ianya sebuah jawaban rindu?


" bila mendekat, kita buat tak tahu...bila menjauh, hati mula rasa sesuatu...
itulah jawaban sebuah rindu "

duhai hati hati yang sedang merindu...

apa mungkin kamu juga merindui diriku seperti aku yang sedang merindui kamu :')

Ya Tuhan
sampaikan rinduku pada mereka yang aku rindui...
titipkan kasihku pada mereka yang aku kasihi...
hadirkan sayangku pada mereka yang aku sayangi...
ukirkan cintaku pada mereka yang aku cintai...

dalam diam itu aku doakan kamu...
meski ada diantara mereka yang tidak pernah tahu...
aku lebih selesa begitu...

p/s: entry mls kali ni...

sekian dari encik hati yang kesian



✿❦❀ yang BAIK dari ALLAH | yang BURUK dari SAYA ❀❦✿

Assalamualaikum

cakk aaa...cikuu cakk...aww cakk...

eh da xde keje ke...buang tabiat ke ape...hee...saje je...dh lame x conteng blog ni...
dahla usang...bersawang...haihh..nasib baik tak penuh dengan lalang...kang jenuh nak pegi tangkap belalang...ok da start merapu...huu

bukan apa, sekarang aku tengah berjuang habis habisan berperang dengan musuh yang aku paling benci...tiada yang lebih aku benci selainnya...

nama musuh aku tu MALAS
umo dia lebih kurang SEBAYA aku jugak la
dia tinggal dalam DIRI aku
mane je aku pegi...dia suke ikot...

jadi...sempena tahun baru ni...aku cuba untuk tinggalkan dia demi mengejar cita cinta...tahun 2013 yg lalu berlalu dengan aku yang tiada hala tuju...moga 2014 masih bersinar untukku...

" fuhhh..malas...pergilah dikau dari hidupku "
" biarlah cita cita datang padaku sebelum cinta menyapa diriku "

bole caye ke? heh

sekadar gambar hiasan

"..perkara paling indah buatku sepanjang tahun 2013 adalah ketika 

Allah masih hidupkan nafas & tidak matikan nyawa, 

masih ada keluarga, saudara, dan teman2 setia, 

bersama kita berusaha mencari redhaNya, 

moga 2014 penuh dengan warna bahagia, 

sampai ke penghujungnya, in syaa Allah.."

Alhamdulillah wa syukurillah :')

p/s: jangan malas malas ye!


✿❦❀ yang BAIK dari ALLAH | yang BURUK dari SAYA ❀❦✿

Labels: , 4 kasih sayang |
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nota Hati ツ

anak (3) awak (60) bahagia (23) cerita (62) cinta (60) exam (5) famili (11) final (2) gambar (3) giveaway (1) hati (69) ilmu (7) indah (12) kata (137) kerja (5) lagu (41) maaf (3) memori (9) mimpi (2) raya (2) sahabat (22) sedih (27) segmen (6) sepi (11) sesal (3) suka (14) tenang (7) wordless (9)